Kerhot ja liikuntaleikkikoulut

Liikuntaleikkikoulu on hauskaa ja monipuolista lasten liikuntaa. Tunneilla liikutaan käyttäen apuna omaa kehoa, telineitä, välineitä (kuten palloja) ja musiikkia. Ohjaajat ovat Nuoren Suomen koulutuksen käyneitä.

Yksi liikkarikerta maksaa jäsenelle 4€ ja ei-jäsenelle 6€ (jäsenalennus edellyttää perheen aikuisen jäsenyyttä). Ei ennakkoilmoittautumista. Laskutus kauden lopuksi käytyjen kertojen mukaan. Tule mukaan koittamaan sopisiko tämä teille.

4-6 -vuotiaden liikuntaleikkikoulu

(ilman omaa aikuista) maanantaisin klo 18-19 Pertun koululla.

Perheliikunta (1½-3v. ja vanhemmat)

Perheliikuntaryhmä on liikuntaleikkikoulun tyyppinen liikuntakerho 1½-3 vuotiaille lapsille vanhempineen.

Tunti kestää 45 - 50 min, kokoontumisia on kerran viikossa. Yksi liikkarikerta maksaa jäsenelle 4€ ja ei-jäsenelle 6€ (jäsenalennus edellyttää perheen aikuisen jäsenyyttä). Ei ennakkoilmoittautumista. Laskutus kauden lopuksi käytyjen kertojen mukaan.

Perheliikkari kokoontuu maanantaisin klo 17:00-17:45 (yhdessä oman aikuisen kanssa) Pertun koululla.

Tanssitan vauvaa -ryhmä keväällä 2024

Vanhemmalle ja vauvalle 3 kk-1 v. Maanantaisin klo 14-15 Jokela-talon salissa (Keskustie 20, Jokela). Kevätkausi 26.2.-13.5.2024 (ei 1.4.). Mukaan voi hypätä myös kesken kauden tai käydä kkeilemassa 5 euron kertamaksulla.

⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠
Tanssitan vauvaa -ryhmän 10-kerran ohjelma koostuu helpoista
tanssillisista osioista sekä kevyistä lihasvoimaa parantavista sarjoista. Tavoitteena on saada vanhemman syke nousemaan ja kevyt hiki otsalle. Vauva toimii lisäpainona ja tehostaa vanhemman liikkeiden vaikutusta. Vastalahjaksi vauva saa mukavasti matkustaa vanhemman sylissä eri tanssien tahdissa. Tunnin jälkeen mahdollisuus jäädä mehuttelemaan ja seurustelemaan.
Hinta MLL:n Jokelan yhdistyksen jäsenille 45€, muille 60€
Ilmoittautumiset: hanna.lehtimaki@gmail.com.